daen

FDB and 2D-codes (in Danish)

FDB vil gerne fortælle om bæredygtigt træ og de projekter, de er involveret i. I denne kampagne fortalte de om et projekt i to hustandsomdelte tilbudsaviser fra Kvickly og SuperBrugsen. Udfordringen er, at de i tilbudsavisen ikke kan vise video og få brugerne tilmeldt deres nyhedsbrev. Det kan de online.

Illustration af FDB og deres brug af 2d-koder i tilbudsaviser

Just Fair udviklede en mobilside, hvor brugerne kunne se en kort video om FDB’s projekter og tilmelde sig FDB’s nyhedsbrev. For at motivere brugerne til at se filmen, var der en konkurrence, hvor brugerne skulle svare på et spørgsmål på baggrund af indholdet i videoen.

Just Fair har stået for:

2d-koder
Rådgivning omkring indhold
Design af mobilsider
Programmering af mobilsider
SMS-gateway
Forklaringstekst til brug på tryk for at guide brugerne igang.

Kampagnen kørte i uge 8/9, 2010